Mostrant de 1 a 10 de 14 entrades disponibles RSS

| Catalunya, Vallès Oriental

A Granollers sortim al carrer per defensar l’escola en català

Unes 100 persones es van concentrar dijous passat, 2 de juny, a la plaça de la Porxada de Granollers per defensar el català a l'escola

L'acte, organitzat pel grup Granollers en Defensa del Català, del qual forma part Plataforma per la Llengua Vallès Oriental, va comptar amb la participació de la cantant Marta Shanti Més informació sobre "A Granollers sortim al carrer per defensar l’escola en català"

| Catalunya, Vallès Oriental

Una trentena de persones es reuneix a la ciutat del Vallès Oriental per parlar de la situació del català a l'escola i per conèixer la campanya impulsada per USTEC-STEs (IAC), la Intersindical-CSC, el SEPC i Plataforma per la Llengua Més informació sobre "La campanya “Tots som referents lingüístics. No t’excusis!” arriba a Mollet del Vallès"

La delegació local de l'Ametlla del Vallès es reuneix amb l'alcalde, Pep Moret

El nou nucli actiu de la Plataforma per la Llengua s'ha donat a conèixer i ha presentat al govern del municipi les activitats i els recursos a favor de la llengua

L'entitat ha cedit material informatiu imprès a l'Associació de Nova Ciutadania de l'Ametlla (ANCA) com a eina de cohesió social i benvinguda Més informació sobre "La delegació local de l'Ametlla del Vallès es reuneix amb l'alcalde, Pep Moret"