Presentació del grup local de la Plataforma per la Llengua a l’Ametlla del Vallès

La Plataforma per la Llengua organitza el primer acte del nucli local amb la sociolingüista M. Carme Junyent, que ha coordinat l'obra "El català llengua efervescent. 77 visions sobre el futur"

La Plataforma per la Llengua presenta aquest divendres 18 de juny el nou grup local de l'Ametlla del Vallès, a les 19 h al Parc de la Maria Lluïsa. Per presentar el nucli al municipi també es durà a terme la presentació del llibre "El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny" amb l'autora de l'obra, M. Carme Junyent.

L'acte comptarà amb la intervenció de l'alcalde de l'Ametlla del Vallès, Pep Moret, que donarà la benvinguda al nou nucli de l'entitat al municipi. La presentació oficial donarà el tret de sortida a l'activitat del grup local, format per voluntaris i voluntàries de la Plataforma per la Llengua, amb la presentació de l'obra de M. Carme Junyent, de la mà de Jordi Sedó, escriptor i lingüista.

La Plataforma per la Llengua activa d'aquesta manera les activitats a l'Ametlla del Vallès, per promoure la llengua catalana com a eina de cohesió social i incidir en l'ús de la llengua al municipi.