La delegació local de l'Ametlla del Vallès es reuneix amb l'alcalde, Pep Moret

El nou nucli actiu de la Plataforma per la Llengua s'ha donat a conèixer i ha presentat al govern del municipi les activitats i els recursos a favor de la llengua

L'entitat ha cedit material informatiu imprès a l'Associació de Nova Ciutadania de l'Ametlla (ANCA) com a eina de cohesió social i benvinguda

La nova delegació local de l'Ametlla s'ha reunit aquest mes de gener amb l'alcalde del municipi, Pep Moret i Tanyà, per promocionar les diverses activitats i recursos que la Plataforma per la Llengua pot oferir a favor del català i de la localitat.

Les propostes de col·laboració han estat rebudes amb entusiasme i amb tota la voluntat d'unir esforços per a la promoció i defensa del català al poble. S'ha emplaçat a una nova reunió, més transversal, amb altres regidories per coordinar intervencions en l'àmbit cultural, educatiu, juvenil i de lleure.

Una segona acció que ja s'ha portat a terme és la cessió de material informatiu imprès de la Plataforma per la Llengua a l'Associació de Nova Ciutadania de l'Ametlla (ANCA) com a eina de cohesió social i benvinguda del poble. Aquesta entitat es dedica a facilitar una acollida i la integració de persones d'origen divers amb respecte per la multiculturalitat. Les guies que es van facilitar permeten un primer contacte amb el català a partir de traduccions i explicacions en les seves llengües inicials i la llengua del país.