Presentem a Sant Celoni la campanya “Tots som referents lingüístics. No t’excusis!”

Una vintena de persones es reuneix a Sant Celoni per parlar de la situació del català a l'escola i per conèixer la campanya impulsada per USTEC-STEs (IAC), la Intersindical-CSC, el SEPC i Plataforma per la Llengua

Una vintena de persones va assistir aquest divendres 29 d'abril a la presentació de la campanya "Tots som referents lingüístics. No t'excusis!" als Jardins de la Rectoria Vella de Sant Celoni. L'acte va ser organitzat per l'Assemblea de Joves de Sant Celoni, la CUP i el Casal La Clau i va comptar amb els parlaments d'Eloi Planas (Intersindical-CSC), Iolanda Segura (USTEC-STEs), Yolanda Souto (SEPC) i Marc Guevara (Plataforma per la Llengua).

L'activitat també va servir per parlar de la situació del català al sistema educatiu i per respondre els dubtes generats per la reforma de la Llei de política lingüística proposada per ERC, Junts, PSC i En Comú Podem, que incorpora la vehicularitat del castellà a l'ensenyament.

La campanya "Tots som referents lingüístics. No t'excusis!", impulsada per la Intersindical-CSC, la USTEC-STEs, el SEPC i Plataforma per la Llengua, té l'objectiu de renovar i enfortir el compromís amb el català dels agents que estan més en contacte amb els infants i els adolescents.

Perquè el català sigui la llengua de referència de les noves generacions cal el compromís, la voluntat i l'acció de tothom. Per això, l'ONG del català anima tothom a signar la carta oberta de la campanya a www.notexcusis.cat.