Nòvas

Se mòstra d’ 1 a 5 de 5 dintradas disponiblas

| Andorra, Seu nacional

Des d'aquest juny, Plataforma per la Llengua ja és una entitat consultiva especial del Consell Econòmic i Social de l'ONU, un dels sis òrgans principals d'aquesta organització

Amb aquest reconeixement, l'entitat podrà accedir a les instal·lacions de l'ONU i assessorar i participar en els esdeveniments de l'òrgan que coordina l'FMI, l'OMS, la UNESCO o l'OIT

L'organització considera que, amb aquest estatus, la defensa dels drets dels catalanoparlants podrà guanyar pes en l'agenda política i que es podran establir més aliances internacionals Més informació sobre "Plataforma per la Llengua aconsegueix l'estatus d'entitat consultiva de l'Organització de les Nacions Unides"

| Andorra

Tot i les dificultats d'un any escolar en pandèmia, 100 aules d'arreu del domini lingüístic han presentat jocs en català per a la sisena edició del concurs

Els guanyadors s'anunciaran el dia 30 de maig en un acte celebrat a Sabadell i conduït pel Mag Lari, que comptarà amb actuacions musicals de dos membres de Buhos (Guillem Solé i Jaume Nin) i la cantant Suu Més informació sobre "Escoles d’Andorra, Catalunya Nord i la Franja participen per primera vegada al Concurs Tísner"

| Andorra

L'ONG del català insta els governs català i andorrà i els sis ajuntaments de l'Alt Pirineu implicats a reunir-se per seguir complint l'acord que van signar l'any 2010. L'entitat denuncia que aquest fet reduirà l'oferta de televisió en català a les comarques dels Pirineus Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua exigeix que el govern d’Andorra compleixi el conveni de reciprocitat dels mitjans en català"