Patrocinem “Les tres edats”, una comèdia en alguerés d’Anna Maria Ceccotti

L'obra teatral aniguerà en escena en los dies 4/5/6 d'octubre a les 20.30 h al Teatre Cívic Gavi Ballero

Plataforma per la Llengua col·labora en la promoció de teatre alguerés, un àmbit on se pot observar fàcilment la vitalitat de la llengua

El teatre alguerés és un àmbit on se pot observar fàcilment la vitalitat de la llengua. Cada any centenars de ciutadans assisteixen a les obres teatrals en català i participen activament en la sua transmissió. Per aqueixa raó, Plataforma per la Llengua patrocina l'obra "Les tres edats", una comèdia musical en alguerés, escrita de Anna Maria Ceccotti amb la direcció artística del mestre Francesco Santino Scognamillo. L'obra aniguerà en escena en los dies 4/5/6 de Octubre 2023, a les 20.30 hores, al Teatre Cívic "Gavi Ballero".

"Les tres edats" és una producció de l'Associació Musical "Lo Frontuni" i és presentada de l'Obra Cultural de l'Alguer. A través de tres figures feminils de diverses generacions (la iaia Verdina, la filla Caterina i la neta Lluna) s'afronta afronta amb lleugeresa i simpatia, però al mateix temps amb eficàcia, la realtat de la situació linguistica actual, perquè se puguin posar en pràctica tots los metzos necessaris per la sua salvaguarda.

La Comèdia Musical és realitzada amb la participació:

• Grup Teatral "Lo Frontuni": Regista Annamaria Ceccotti
  • Grup Vocal "Lo Frontuni": Mestre del Cor Francesco Santino Scognamillo
  • Cor Polifònic Olmedese "Incantos": Mestre del Cor Dario Pinna
  • Ensemble strumental"Lo Frontuni": Director Musical Francesco Scognamillo

L'iniciativa té lo patrocini del President del Consell Regional de Sardenya; de la Província de Sàsser; del Municipi de l'Alguer; de la Fondazione Alghero; de la Generalitat de Catalunya i de Plataforma per la Llengua .

Los bitllets són en vèndita a la seu de l'Obra Cultural, carrer Arduino n. 44 (tel. 079977228) del dilluns al divendres, de les 10:30 a les 12:30 hores, de les 17:00 a les 19:00 hores, a partir del dijous 21 de Setembre 2023.