La tardada musical de Plataforma per la Llengua anima enguany també la festa de les Maries de l'Alguer

Àngel Maresca "Lo Barber" i la Coral Mans Manetes, protagonistes de la tardada curada de l'entitat i del Comitat de N.S. de l'Esperança

La Festa de les Maries ha ofert una programació atuada a la cultura i a la llengua catalana de l'Alguer

Minyons, festa, participació, alegria i llengua són estats los ingredients de la tardada algueresa organitzada de Plataforma per la Llengua aquest divendres, 8 de setembre, a dins de la programació dels festejaments de les Maries. La tardada, animada de les veus de la Coral Mans Manetes i de Àngel Maresca "Lo Barber", és estada lo contribut de l'entitat a la festa civil i religiosa organitzada del Comitat de N. S. de l'Esperança amb el patrocini del Municipi de l'Alguer i de la Fondazione Alghero.

A les 21 h, los joves components de la Coral Mans Manetes han interpretat l'espectacle Mans Manetes. L'Alguer: Paraules, cançons i veus de minyons. Són estats magistrament dirigits de Claudio Gabriel Sanna i acompanyats de musicistes de valor absolut com Savatore Maltana, Dario Pinna, Paolo Zuddas i el mateix Claudio Gabriel Sanna.

La tardada és estada oberta i tancada de un veterà de la cançó algueresa i de l'escenari de les Maries, Àngel Maresca "Lo Barber". Maresca ha ofert un repertori de cançons tretes de la sua llonga carriera. Una programació atuada a la cultura i a la llengua catalana de l'Alguer, un espaci de autèntica fe i algueresitat.

• Si vols que continuem promovent el català a l'Alguer, fes pinya amb els més de 25.000 socis que ja ens donen suport: fes-te'n soci en 3 minuts!