Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua, present a la Fira Literària de Jesús, Tortosa

El passat 16 d'abril de 2010 la Plataforma per la Llengua va ser present a la Fira literària de Jesús, Tortosa, on dugué a terme diverses actuacions, també en el camp cultural i escolar.

La Plataforma per la Llengua va participar un any més a la IV Fira Literària de Jesús, en què va desenvolupar un projecte de sensibilització lingüística entre infants i adolescents de diverses escoles i instituts que visitaren la Fira. Així, aquests joves tingueren l'oportunitat de jugar amb termes de manlleus catalans, mitjançant la papiroflèxia i la construcció del joc Quatre sabaters, se'ls informà del paper i de la realitat de les llengües amb el Joc de l'oca lingüístic i se'ls possibilità conèixer el territori de l'àmbit català a través de trencaclosques, fulls explicatius i adhesius.

Des de la Plataforma per la Llengua considerem interessant crear espais de complicitat lingüística entre el jovent i fer descobrir la riquesa i les particularitats de la llengua. El marc de la Fira literària va ser ideal per contextualitzar les activitats i contribuir al coneixement i el gaudi de la cultura.

Parteja