Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua realitza un taller de cerveses en català a la URV

La Plataforma per la Llengua ha realitzat aquest matí -9 de desembre del 2009- un taller de productes alimentaris en català adreçat als i les joves estudiants de les Facultats de Lletres, Jurídiques i de l'Escola d'Infermeria de la Universitat Rovira i Virgili.

El taller ha consistit en una comparativa entre tres marques de cervesa i dues de patates fregides que utilitzen el català en el seu etiquetatge. Així, els i les estudiants han pogut conèixer nous productes que s'ofereixen, puntuar els diversos gustos i sensibilitzar-se per a un consum responsable en el dia a dia. La tasca informativa sobre el tractament que fan les diverses empreses en relació a la comunitat lingüística catalana també hi ha estat present.

L'activitat s'emmarca dins del seguit d'accions que realitza la Plataforma per la Llengua en l'àmbit d'empresa i consum. Àmbit dirigit a la normalització lingüística en el món socioeconòmic, i de manera especial, pel que fa a la imatge externa i serveis que ofereixen les empreses als usuaris i consumidors. Així, per exemple, dins d'aquesta àrea s'actua incidint en l'etiquetatge de productes, publicitat, pàgines web, noves tecnologies, retolació, catàlegs i fullets, i atenció i serveis al client en general. Per a més informació, visiteu: www.plataforma-llengua.cat/empresa.

Parteja