
Segons ha comunicat l'empresa a la Plataforma per la Llengua, el rellançament de la cervesa Moritz, creada el 1856 per l?alsacià Lous Moritz, té en la seva versió etiquetada, tota la informació del producte en català. Moritz és una cervesa d?alta qualitat que a més del local que s?està construint a Ronda de Sant Antoni es distribueix principalment per bars de l?àrea de Barcelona. En aquests moments a més de Moritz al mercat hi ha etiquetada en català la cervesa Cap d?Ona i llaunes d?alguna marca blanca. Damm també etiqueta en català la cervesa Xibeca, per bé amb la promoció del Fòrum que en fa en l?etiqueta ha disminuït substancialment l?ús de la nostra llengua. Ni San Miguel, ni l?Estrella o altres cerveses de Damm, malgrat ésser empreses catalanes i tenir una distribució bàsicament en l?àmbit dels Països Catalans, tenen en compte el consumidor alhora d?etiquetar llurs productes. Moritz, tanmateix, sí que ha fet una aposta per un producte de qualitat, fet a consciència i amb voluntat de demostrar mitjançant l?etiqueta, tant en el disseny com en l?ús de la nostra llengua, la qualitat del producte i una garantia de consideració vers el client.