Nòvas ← d’Autras notícias

Mar d'enganxines a la Rambla Nova

La setmana de Sant Jordi va ser intensa per a la Plataforma per la Llengua a les comarques tarragonines i a les Terres de l'Ebre. Si en notícies anteriors us vam explicar que el cap de setmana del 17, 18 i 19 d'abril es realitzava la Fira Literària de Jesús (Tortosa) amb la participació de la Plataforma per la Llengua, aquesta també va realitzar el dimarts dia 21 -juntament amb activistes culturals d'altres entitats- una acció a la URV per exigir el nivell C de català al professorat.

El dijous dia 23 la Plataforma per la Llengua tornava a sortir al carrer. Així, des de quarts de vuit del matí i fins quarts de nou del vespre hi va haver una paradeta de la Plataforma per la Llengua a la Rambla Nova de Tarragona. L'èxit de l'espai de la Plataforma per la Llengua pot constatar-se per la gran resposta ciutadana als materials que s'oferien. A més a més, les enganxines amb els lemes "Només en català es pot dir t'estimo, prova-ho" i el ja clàssic "utilitza la llengua" van crear veritable entusiasme entre el jovent de les nostres comarques.

Parteja