Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua del País Valencià participarà a la XXIV Trobada de Centres d'Ensenyament en Valencià de La Ribera

La Plataforma per la Llengua del País Valencià hi col·labora amb l'organització durant tota la jornada amb l'Exposició pel Joguet en Valencià així com una paradeta informativa, amb material divers i jocs infantils en valencià.

Almussafes serà l'escenari el pròxim dissabte, 16 de maig de la XXIV Trobada de Centres d'Ensenyament en Valencià de la Ribera, una cita multitudinària amb 142 col.legis, organitzada per Escola Valenciana.
La inauguració serà a la vesprada, a les 16.00 h., amb les intervencions de les autoritats, i tan sols mitja hora més tard se celebrarà la tradicional cercavila per la població.

A partir de les 17.30 h. s'iniciaran els tallers preparats per diferents centres de primària i secundària de la Ribera, que se situaran als carrers que circumden el Parc Central i el col·legi Almazaf. Així mateix, estan previstes actuacions de ball, música i gimnàstica per part de diferents escoles de la Ribera.

La Trobada d'Almussafes marcarà la diferència respecte a les 23 edicions anteriors, ja que tindrà lloc a la vesprada del dissabte 16 de maig, una iniciativa pionera i arriscada que la Comissió Organitzadora considera molt encertada, confiant a concentrar més de 30.000 persones procedents dels 142 centres educatius de línia en valencià de la comarca.

Parteja