Nòvas ← d’Autras notícias

Promoció per als socis: entrada de regal amb la compra de l’abonament anual als Cinemes Texas

Els socis de Plataforma per la Llengua disposeu d'una entrada de regal en adquirir els abonaments anuals als Cinemes Texas de Barcelona

Els Cinemes Texas han creat uns nous abonaments anuals pensats per a la gent com tu, que estima el cinema en català. D'aquesta manera, pagues un cop i pots anar als Texas sempre que vulguis durant un any per un preu molt avantatjós.

Abonament general anual: 120 € / 84 €*

Abonament jove anual (fins a 30 anys): 100 € / 70 €*

*Promoció vàlida per als primers 1000 abonats abans del 30 d'agost del 2024

Els abonaments són vàlids durant 1 any des que es compren.

Per a més informació, accedeix al seu lloc web: Més productes ' Espai Texas (koobin.cat).

L'Espai Texas és el nou epicentre cultural a Gràcia, amb dues sales de cinema d'exhibició en català, un espai escènic de mig format que impulsa la creació catalana contemporània i un bar.

Amb les dues sales d'exhibició es vol recuperar l'esperit històric dels Texas com a única sala de cinema comercial de Catalunya que exhibeix exclusivament en català i a preus populars. Cada sala ofereix quatre sessions diàries i, a banda, matinals per a escoles i instituts. S'hi programa cinema de reestrena subtitulat en català, superproduccions nacionals i internacionals doblades en català, i matinals familiars els cap de setmana.

Si ets soci de Plataforma per la Llengua, en comprar l'abonament anual dels Cinemes Texas, et regalaran una entrada per a qualsevol sessió perquè hi convidis qui vulguis.

Presenta el teu carnet de soci en recollir l'abonament a la taquilla del mateix cinema.

Gaudeix i estima el cinema en català!

Parteja