Nòvas ← d’Autras notícias

Descompte per als socis en l’obra 'La paella dels dijous' a l’Espai Texas

L'Espai Texas i Plataforma per la Llengua ofereixen a tots els socis un 20% de descompte per a les funcions dels dies 28, 29 i 30 de juny, i un 10% per a la resta de funcions fins a final de juliol en l'obra La paella dels dijous

Es tracta d'una comèdia 100% gracienca sobre l'amor en la maduresa i les segones oportunitats. Cristina Clemente recrea una situació límit viscuda en el si de la família, protagonitzada per Lluïsa Castell, Núria Cuyàs i Jordi Andújar.

Sinopsi:

La Mercè dina cada dijous amb els seus dos fills, el Guifré i la Lia. I cada dijous els prepara una paella. Avui sembla un dijous qualsevol, un dijous com tants d'altres, però el fet que hagi fet la paella de marisc ja anuncia que serà un dijous especial. Ella els vol comunicar alguna cosa molt important, un fet que li ha canviat la vida. Ells sospiten que en passa una de grossa i potser treuen conclusions precipitadament.

Autoria: Cristina Clemente, Direcció: Muguet Franc, Repartiment: Lluïsa Castell, Jordi Andújar, Núria Cuyàs.

Si ets soci de Plataforma per la Llengua i vols gaudir del descompte*, cal que:

1- Enviïs un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat o truquis al telèfon 93 321 18 03 i demanis per l'àrea d'atenció al soci, des d'on et facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia seguint el següent enllaç:

2 - Compris les teves entrades i, abans de fer-ne el pagament final, recordis d'afegir el codi que t'haurem facilitat a la zona "tens un codi promocional?"

No deixis passar l'oportunitat de gaudir d'una història senzilla, amable i divertida!

*El descompte s'aplica sobre el preu de l'entrada general, no pot acumular-se amb altres descomptes.

Parteja