Nòvas ← d’Autras notícias

10% de descompte en la subscripció anual a ‘Crític’

Els socis de Plataforma per la Llengua podeu gaudir del 10 % de descompte en la subscripció bàsica anual que ens ofereix Crític, el mitjà de comunicació especialitzat en periodisme d'investigació

Crític és un mitjà de comunicació especialitzat en periodisme d'investigació, impulsat per la cooperativa de periodistes Crític, SCCL. El seu principal canal comunicatiu és el web www.elcritic.cat, en què publiquen reportatges, entrevistes, articles d'opinió i anàlisis sobre aspectes de l'actualitat política, econòmica o social, principalment en català. Un altre producte periodístic que fan és una revista monogràfica en paper, de periodicitat anual, sobre temes de gran interès social.

S'adrecen a una comunitat interessada en el periodisme d'investigació. Creuen en el periodisme incòmode, el que aborda els temes amb profunditat, amb context i dades, contrastant les fonts i sense caure en el pamflet. Aposten pel periodisme reposat o slow journalism: menjar poc i pair bé. Volen defugir el fast food informatiu i el «periodisme de tuits». També volen visualitzar i potenciar veus crítiques en l'àmbit de l'anàlisi i l'opinió, amb l'objectiu de trencar amb l'univers autoreferencial dels «opinòlegs» i tertulians. Creuen que un periodisme millor vol dir una ciutadania millor, més ben informada i més lliure a l'hora de prendre decisions.

Si ets soci de Plataforma per la Llengua, aquests són els passos que has de seguir per beneficiar-te del descompte*:

1. Envia un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat  o truca al telèfon 93 321 18 03, i demana per l'àrea d'atenció al soci. Et facilitarem el codi promocional per al descompte.
  2. Entra en aquest enllaç: https://www.elcritic.cat/subscripcions, clica «subscripció bàsica anual» i introdueix el codi que t'haurem facilitat a «Aplica un codi de descompte».

Gaudeix d'un periodisme d'investigació de qualitat i  amb sentit crític!

* La promoció serà vàlida per al primer any; després, s'aplicarà el preu íntegre que val la subscripció digital.

Parteja