Nòvas ← d’Autras notícias

20% de descompte en l’obra ‘Paradise’, de Kae Tempest, al Teatre Akadèmia

El Teatre Akadèmia ofereix als socis de Plataforma per la Llengua un descompte exclusiu del 20% sobre el preu general en la compra d'entrades per a les funcions del 20 al 30 de juny

Kae Tempest reimagina el mite de la llegenda grega de Filoctetes i fusiona temes antics amb sensibilitats modernes per a una potent exposició de camaraderia, lleialtat, traïció i manipulació.

L'obra està localitzada a la costa, on el cor clàssic es redefineix com un grup de persones, incapaces de marxar, que viuen les seves vides en un càmping. Al costat oposat de la platja hi ha una cova on habita l'exsoldat Filoctetes, que porta una existència d'ermità, submergit en la seva amargor contra Odisseu i encara guarint les ferides de la seva última batalla, deu anys enrere.

El «paradís» de Tempest és un oxímoron, una illa que ha estat devastada per la guerra civil i les torbonades. Ara serveix com a abocador per als presoners i residus no reciclables de tot el món.

Autoria: Kae Tempest. Dramatúrgia i direcció: Moreno Bernardi. Traducció: Sadurní Vergés. Repartiment: Zúbel Arana, Maria Estela, Núria Dalmau, Uri Guillem, Sara Palomo, Roger Sahuquillo, Aina Serena i Albert Muntané. Violí: David Flores

Per a més informació de l'obra, pots consultar el web del Teatre Akadèmia: Teatre Akadèmia (oneboxtds.com)

Si ets soci de Plataforma per la Llengua, aquests són els passos que has de seguir per beneficiar-te del descompte:

1 - Envia un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat  o truca al telèfon 93 321 18 03 i demana per l'àrea d'atenció al soci. Allà et facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia.

2 - Entra en aquest enllaç i compra les teves entrades: Teatre Akadèmia (oneboxtds.com)

3 - Abans de fer-ne el pagament final, recorda afegir, a la zona «codi de descompte», el codi que t'haurem facilitat.

Aprofita aquesta oportunitat i gaudeix de la versió contemporània d'un clàssic, Filoctetes de Sòfocles, amb descompte exclusiu per als socis!

Parteja