Nòvas ← d’Autras notícias

20 % de descompte per anar a veure l’obra 'Non Solum', amb Sergi López, al Teatre Poliorama

El Teatre Poliorama i Plataforma per la Llengua tornem a col·laborar per oferir a tots els socis l'oportunitat de gaudir d'un 20 % de descompte en la compra d'entrades per a les funcions de Non Solum, amb Sergi López, del 26 al 30 de juny

Comença una comèdia existencial. Un home arriba obrint una porta que algú ha deixat oberta i sembla que tot va bé fins que la sospitosa presència d'un segon personatge trenca la intimitat inicial. No passa gaire temps fins que un tercer home apareix i descobreix que tots tres són iguals. Desesperadament, aquest home multiplicat es transforma en molts altres per respondre una pregunta: «Què està passant aquí?» I mentre nosaltres riem, algun d'ells no entén res i vol marxar. Un altre canta una cançó.

Un altre ens explica la seva por de tornar-se boig mentre la resta s'enfada en adonar-se que, en realitat, tots són un mateix. Viatgen junts camí del paradís, on sembla que ser igual i diferent és el mateix i on totes les preguntes poden tenir resposta. En el seu trajecte els acompanya algun bolero, una caixa de fusta i unes ulleres de plàstic que semblen de mentida. El seu destí és dubtar relativament de tot en absolut. Què passa? Que no em creuen?

Direcció: Jorge Picó. Interpretació: Sergi López. Ajudant de direcció: Helena Pla. Producció: Setzefetges Associats S. L. Coproducció: Ring de Teatro.

Per beneficiar-vos del descompte*, els socis de Plataforma per la Llengua, cal que:

• Envieu un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat o truqueu al telèfon 93 321 18 03, i demaneu per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia.
  • Entreu a aquest enllaç: NON SOLUM | Sessions | Teatre Poliorama (koobin.com) i compreu les entrades. Abans de fer-ne el pagament final, recordeu afegir el codi que us haurem facilitat a la zona «tens un codi promocional?».

*El descompte s'aplica sobre el preu de l'entrada general, no pot acumular-se amb altres descomptes.

Parteja