Nòvas ← d’Autras notícias

Participa en la 2a edició del Gran Campionat de Scrabble de Girona

El dissabte 1 de juny es disputarà la 2a edició del Gran Campionat de Scrabble de Girona al Centre d'El Foment

Un any més, Plataforma per la Llengua, conjuntament amb la Federació Internacional de Scrabble en Català (FISC), organitza aquesta competició que pretén repetir l'èxit de l'anterior edició i aglutinar els millors jugadors de la ciutat de Girona

El primer classificat rebrà un premi de 600 €; el segon, de 300 €, i el tercer, de 150 €

Plataforma per la Llengua i la Federació Internacional de Scrabble en Català (FISC) organitzen la 2a edició del Gran Campionat de Scrabble de Girona, el dissabte 1 de juny al Centre d'El Foment, carrer dels Mercaders 8-10, Girona. Com en l'edició anterior, el campionat es jugarà a sis partides en sistema suís durant tot el dia (tres partides al matí, i les tres restants, al vespre). Hi podran participar totes aquelles persones majors de 16 anys.

Per inscriure's al Gran Campionat de Girona només cal emplenar les dades i haver llegit amb anterioritat el reglament. El preu de la inscripció serà de 14 €, amb un descompte de 4 € per als socis de Plataforma per la Llengua i/o federats de la FISC (el descompte no és acumulable). El pagament de la inscripció es cobrarà el mateix dissabte 1 de juny abans de començar la competició, i es podrà pagar en efectiu o en targeta.

El primer classificat del campionat rebrà un premi econòmic de 600 €; el segon, de 300 €, i el tercer, de 150 €. A continuació, es poden consultar els horaris detallats de la 2a edició del Gran Campionat de Scrabble de Girona:

9.30 h - Obertura de portes i acreditacions.

10 h - Parlaments de benvinguda.

10.15 h - Inici de la primera partida.

11.15 h - Inici de la segona partida.

12.15 h - Inici de la tercera partida.

13 h a 16 - Descans per dinar

16 h- Inici de la quarta partida.

17 h - Inici de la cinquena partida.

18 h - Inici de la sisena partida.

19 h - Entrega de premis.

20 h - Finalització del Gran Campionat de Scrabble en català de Girona.

Parteja