Nòvas ← d’Autras notícias

10 % de descompte per als socis en l’obra ACORAR, a l’Espai Texas

L'Espai Texas i Plataforma per la Llengua ofereixen a tots els socis un 10% de descompte en la compra d'entrades per a l'obra ACORAR, l'exitós monòleg de Toni Gomila

ACORAR es va estrenar l'octubre de l'any 2011 i des de llavors no ha deixat de representar-se als escenaris de les Illes Balears, Catalunya, el País Valencià i fins i tot a Buenos Aires, Lima i Montevideo, en aquest cas dins el Festival Temporada Alta.

L'espectacle ha rebut nombrosos premis i reconeixements, i ja suma prop de 400 funcions. El monòleg, escrit i interpretat per Toni Gomila i dirigit per Rafel Duran, ha superat totes les expectatives de l'autor sobre la seva capacitat d'interpel·lar, emocionar i sacsejar tota mena de públic.

ACORAR és una reflexió sobre la identitat col·lectiva dels pobles, sobre què és allò que ens defineix, què és allò que fa que ―encara― existeixi la nostra comunitat. El text pren per excusa narrativa la descripció d'una jornada de matances a Mallorca. I d'aquí el títol de l'espectacle. La d'acorar era una feina reservada al més expert, perquè no és gens senzilla de fer, i avui dia ben pocs en saben. A partir d'un minúscul fet casolà, oferim una visió universal que provoca una reflexió en l'espectador sobre el seu món més íntim. Arribarem a la secreta intimitat de cada un perquè allò que oferim és universal.

Text i interpretació: Toni Gomila. Direcció: Rafel Duran. Ajudant de direcció: Antònia Jaume. Producció executiva: Toni Gomila i Cristina Bugallo.

Si ets soci de Plataforma per la Llengua i vols gaudir del descompte*, cal que:

1. Enviïs un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat o truquis al telèfon 93 321 18 03 i demanis per l'àrea d'atenció al soci, des d'on et facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia.

2. Entris en aquest enllaç: https://espaitexas.koobin.cat/index.php?action=PU_evento&Ev_id=1418 i compris les teves entrades per a les funcions del 3 al 21 de maig. Abans de fer-ne el pagament final, recorda afegir el codi que t'haurem facilitat a la zona "tens un codi promocional?"

Aprofita el descompte i gaudeix d'aquest monòleg captivador!

*El descompte s'aplica sobre el preu de l'entrada general, no pot acumular-se amb altres descomptes.

Parteja