Nòvas ← d’Autras notícias

Encoratgem els socis i voluntaris a continuar fent créixer la campanya "La llengua no es toca!”

Plataforma per la Llengua ha convocat la IV Trobada de socis i voluntaris, que tindrà lloc el dia 27 d'abril al CCC Octubre de València

A l'acte Xavier Serra i Berta Serra hi duran a terme una conferència, que tractarà sobre la situació del valencià a l'educació pública valenciana

La jornada serà el pròleg de la manifestació del 27 d'abril, a la qual també hi acudirà la vicepresidenta de l'entitat, Mireia Plana

La campanya per a la defensa del valencià ha aconseguit repartir ja més de 500 samarretes arreu del País Valencià, en 2 setmanes

Plataforma per la Llengua encoratja els seus socis i voluntaris al País Valencià per continuar fent créixer la campanya "La llengua no es toca!", que ja ha aconseguit repartir més de 500 samarretes arreu del territori. L'entitat ha convocat els seus col·laboradors a una trobada que servirà de preludi a l'assistència a la manifestació per commemorar la diada pels drets i llibertats nacionals del País Valencià, on hi acudirà la vicepresidenta de Plataforma per la Llengua, Mireia Plana. D'aquesta manera, l'entitat vol plantar cara als carrers a les polítiques que tenen com a objectiu exterminar el valencià.

Així doncs, el programa de la trobada començarà a les 11h amb l'acreditació i la benvinguda dels assistents, que mitja hora més tard podran escoltar la conferència a càrrec de Xavier Serra i Berta Serra, on explicaran els efectes nocius per al valencià de les polítiques impulsades pel govern autonòmic. A les 14h, en el mateix CCC Octubre, tindrà lloc el dinar popular junt amb els Joves d'Acció. Finalment, tots junts es dirigiran a la manifestació organitzada per Acció Cultural del País Valencià.

Dels carrers a les institucions, ens plantem!

Plataforma per la Llengua ha plantat cara davant d'aquests últims atacs al valencià i, per això, ha iniciat accions legals i ha començat a cercar suports al Congrés per presentar un recurs al Tribunal Constitucional amb l'objectiu d'aturar la llei educativa de PP i Vox. A més, ha fet una crida perquè la societat valenciana es pose la samarreta verda de "La llengua no es toca!" cada dijous. Les samarretes es poden adquirir a través de la botiga en línia de l'entitat.

A més, l'entitat també treballa en futures accions per defensar l'ús del valencià a la ràdio i televisió valencianes, À Punt. La llengua es troba en la pitjor de les situacions institucionals, ja que l'odi envers els valencianoparlants està instal·lat a les mateixes institucions que haurien de vetllar pels seus drets. Per això, l'entitat anima a continuar posant-se la samarreta verda per proclamar que "La llengua no es toca!"

Parteja