Nòvas ← d’Autras notícias

Entrades a preu especial per als socis per veure La Passió de Cervera 2024

La Passió de Cervera ofereix als socis de Plataforma per la Llengua un preu especial per assistir a les funcions del 29 de març, el 6, el 13 i el 20 d'abril

La Passió de Cervera, declarada Tresor del Patrimoni Cultural Immaterial de Catalunya i Andorra, es representa a Cervera des de fa més de 500 anys. Si bé canvien els costums, l'essència de les relacions humanes continua essent la mateixa tant en l'època medieval, com en el segle xxi: la violència, la corrupció del poder, el suïcidi, la lapidació i també la condemna a mort d'un reu innocent.

Davant la importància històrica i social, l'any 1969, les representacions de La Passió de Cervera es declararen d'interès públic. L'èxit ha estat constant de llavors ençà i, malgrat que el text continua essent el mateix, l'escenificació ha sofert innombrables millores. La direcció artística s'ha professionalitzat, i s'han incorporat dos escenaris laterals al Gran Teatre de La Passió que ofereixen una visió espectacular des dels 40 metres totals de boca d'escenari. Així, és el teatre amb la boca més gran d'Espanya i amb la tercera més gran d'Europa.

Si ets soci de Plataforma per la Llengua, per poder beneficiar-te del preu amb descompte (preu per entrada 17 €), has d'enviar un correu electrònic a l'adreça: promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al telèfon 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, on t'indicarem com procedir en la compra d'entrades a preu especial. També podreu adquirir les entrades a la taquilla mostrant el carnet de soci.

La pàgina web on es pot fer la compra d'entrades és la següent: https://www.4tickets.es/GranTeatreCervera/public/janto/main.php

Aprofita el descompte per gaudir d'un espectacle extraordinari!

Parteja