Nòvas ← d’Autras notícias

20% de descompte en l’espectacle ‘La veritat de la mentida’ al Teatre Akadèmia

El Teatre Akadèmia ofereix als socis de Plataforma per la Llengua un descompte exclusiu del 20% sobre el preu general en la compra d'entrades per a les funcions del 7 al 17 de març

La història que s'explica a La veritat de la mentida (L'Envers du décor) és una trama típica de comèdia francesa, estrenada per primer cop el gener del 2016 al Teatre de París.

En Daniel convenç la seva dona Isabelle perquè convidi a sopar el seu amic Patrick i la seva nova parella Emma, per qui en Patrick ha deixat la seva dona, fet que ha posat fi a l'antiga i pacífica amistat de la parella. L'Emma, que és més jove, no s'assembla de res a l'esposa del convidat, la nova vida del qual desafia els seus amfitrions, que s'han instal·lat tranquil·lament en la seva rutina. Si no sempre volem dir allò que diem, sempre diem allò que volem dir? L'aparició de l'Emma actua com a catalitzador i provoca una veritable tempesta que trastorna les certeses i desperta frustracions, gelosia i rancúnia.

El teatre de Florian Zeller acostuma a prioritzar allò que no es diu abans que la paraula dita. En aquesta comèdia ocorre el contrari: l'originalitat resideix en el fet que el públic és testimoni i receptacle dels pensaments dels personatges tal com s'expressen en privat, al seu cap. Això serà l'objecte central i alhora el catalitzador de la comèdia. L'equip d'intèrprets farà malabarismes constants amb la tècnica d'aquest doble llenguatge, que farà emergir una veritat còmica i escarnidora.

Autor: Florian Zeller, Traductor: Joan Casas, Direcció: Guido Torlonia, Repartiment: Enrico Iannello, Concha Milla, Frank Capdet i Aida Llop.

Per a més informació de l'obra, pots consultar el web del Teatre Akadèmia: https://teatreakademia.cat/espectacle/la-veritat-de-la-mentida/

Si ets soci de Plataforma per la Llengua, aquests són els passos que has de seguir per beneficiar-te del descompte:

1. Envia un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat  o truca al telèfon 93 321 18 03 i demana per l'àrea d'atenció al soci. Allà et facilitarem el codi promocional per comprar les entrades en línia.

2. Entra en aquest enllaç i compra les teves entradeshttps://proticketing.com/teatre_akademia/ca_ES/entradas/evento/31023
  3. Abans de fer-ne el pagament final, recorda afegir, a la zona "codi de descompte", el codi que t'haurem facilitat.

Aprofita aquesta oportunitat i gaudeix del millor teatre!

Parteja