Nòvas ← d’Autras notícias

Conferència dedicada als pans tradicionals de l'Alguer, curada del professor Antonio Farris i de l'històric Antonio Budruni

La conferència, organitzada en col·laboració amb l'Accademia Sarda del Lievito Madre l'Obra Cultural i Plataforma per la Llengua, tenguerà lloc lo 5 de març a les 17.30 h a la Biblioteca Catalana

El professor Antonio Farris, president de l'Accademia Sarda del Lievito Madre, i l'històric Antonio Budruni curaran la conferència dedicada als pans tradicionals de l'Alguer, en data 5 de març a les hores 17,30 organitzada en col·laboració amb l'Accademia, l'Obra Cultural i Plataforma per la Llengua.

Farris parlarà de l'ús de la madriga en la panificació dels pans típics locals, mentres Budruni parlarà de la nomenclatura dels pans i dels forns algueresos, partint de una recerca en l'Arxiu Històric Municipal (ASCA).

L'Apuntament gratuït i obert al públic és a la Biblioteca Catalana (c. de Pa i Aigua - via Ardoino n. 48), que de dilluns 11 de març acollirà lo Corso sulla panificazione tradizionale con l'impiego del lievito madre, que ha ja exhaurit les inscripcions. Vista la demana, los organitzadors estan pensant a una nova edició del curs. Totes les persones interessades poden participar a l'event del 5 de març i deixar los dats propis als responsables de les associacions.

Pa punyat de Antonio Masia

Parteja