Nòvas ← d’Autras notícias

Entrades amb descompte per veure La Passió d’Olesa de Montserrat 2024

Gaudeix de la Passió d'Olesa a un preu reduït per als socis de Plataforma per la Llengua

Del 17 de març a l'1 de maig del 2024 al Teatre de La Passió d'Olesa de Montserrat.

La Passió d'Olesa 2024 es consolida amb una representació definitivament renovada. Una representació vibrant, una història universal i molt humana que t'atraparà tant si ja la coneixes com si és la primera vegada que la vens a veure.

Acosta't com mai no ho has fet a la història, els sentiments, les lluites, les polítiques i les pors. L'amistat, el poder, la bondat... tot, de la mà de centenars de persones que donen vida, any rere any, a La Passió d'Olesa de Montserrat amb el seu esforç desinteressat.

La força de tot un poble i de gairebé 500 anys d'història amb l'energia dels grans espectacles i una potent posada en escena.

Per poder beneficiar-te del preu amb descompte (preu final 16 €), has d'enviar un correu electrònic a l'adreça: promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al telèfon 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, on et facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia (nombre d'entrades il·limitat).

La pàgina web a través de la qual es pot fer la compra d'entrades és la següent:

Un cop escollits els seients i procedir a la compra, has de seleccionar l'opció "Plataforma per la Llengua" i introduir el codi promocional que t'haurem facilitat.

Deixa't sorprendre i viu una experiència única!

Parteja