Nòvas ← d’Autras notícias

Plataforma per la Llengua col·labora de nou en els actes commemoratius del dia de l’alliberament LGTBIQ+

Aquest dissabte passat, primer de juliol, l'ONG del català ja va participar en la manifestació, a plaça Universitat, de la Crida LGTBIQ+

L'entitat també serà present als actes del festival Pride a la capital catalana, que es faran el 14 i 15 de juliol

El divendres 14 i el dissabte 15 de juliol, el grup local de Plataforma per la Llengua Barcelona participarà per segon any consecutiu en els actes del dia de l'Orgull LGTBIQ+ de la ciutat. L'entitat hi serà present amb una paradeta al passeig de Maria Cristina, en el marc del festival Pride.

Aquest dissabte passat, dia 1 de juliol, l'entitat ja es va adherir també al manifest i a la manifestació de la Crida LGTBIQ+, que va fer-se a la plaça Universitat de Barcelona, per defensar l'alliberament sexual i de gènere, els drets socials i la lluita contra les discriminacions.

Aquest any, el festival Pride (13, 14 i 15 de juliol) incorpora un nou Village Pride a plaça Universitat amb una programació musical i cultural que complementarà la de l'avinguda Maria Cristina, que continuarà sent l'epicentre d'un acte que és tant de celebració com, sobretot, de reivindicació.

Plataforma per la Llengua també serà aleshores a plaça Universitat per fer conèixer les campanyes pròpies i els motius pels quals és urgent mobilitzar-se en defensa dels drets lingüístics dels catalanoparlants, i també per acompanyar la resta d'entitats i organitzacions que lluiten en defensa de les llibertats, els drets socials i els drets humans.

Parteja