Nòvas ← d’Autras notícias

L'Assemblea General de Plataforma per la Llengua aprova les línies mestres del 2023

L'Assemblea General s'ha celebrat altra vegada de manera presencial i telemàtica, i això ha facilitat la participació dels socis de tot el domini lingüístic

Els socis de l'entitat han aprovat per una àmplia majoria els documents presentats

El passat dissabte 25 de març, Plataforma per la Llengua va celebrar l'Assemblea General Ordinària anual a l'Ateneu Barcelonès de Barcelona. Enguany, es va repetir el format híbrid presencial i telemàtic encetat l'any anterior a causa dels estralls de la Covid-19. Aquest fet permet als socis d'arreu del domini lingüístic seguir la trobada anual de manera presencial o bé telemàtica, a través de la retransmissió en directe per YouTube i d'una aplicació de vot digital.

Conduïda pel coordinador de Cultura, Lleure i Joventut de l'entitat, Carles Solà, l'Assemblea va començar puntualment amb la projecció d'un vídeo de Plataforma per la Llengua dels moments més rellevants del 2022. Al document visual, enviat recentment als socis de l'entitat, es repassen les múltiples accions dutes a terme per l'entitat en els diferents àmbits i territoris del domini lingüístic català on treballa.

Posteriorment, es van votar els sis punts de l'ordre del dia. En primer lloc, l'acta de l'anterior assemblea i el Reglament de la present edició. Tot seguit, la Memòria d'activitats, presentada per Mireia Plana, vicepresidenta de l'entitat. El quart punt va ser per a l'estat de comptes del 2022, presentat pel tresorer de l'entitat, Marcel Padrós. El cinquè, el Pla d'activitats del 2023, va anar a càrrec de Rut Carandell, directora de Plataforma per la Llengua. En aquest punt es va projectar el vídeo dels 5 eixos de Plataforma per la Llengua per al 2023. Marcel Padrós va tancar el procés de votació exposant el pressupost de l'entitat per a l'any en curs.

Els socis van participar activament aprovant tots els documents subjectes a votació i fent diverses preguntes durant el torn de paraules als membres de la Junta Executiva de l'entitat.

Si teniu preguntes o comentaris sobre l'Assemblea, podeu adreçar-vos a Plataforma per la Llengua trucant al 93 321 18 03 o bé enviant un correu electrònic a socis@plataforma-llengua.cat.

• La nostra feina no seria possible sense els més de 25.000 socis que ens donen suport. Fes pinya amb nosaltresfes-te'n soci en 3 minuts!

Parteja