Nòvas ← d’Autras notícias

50% de descompte en el pròxim concert que organitza l’Associació Joan Manén

Plataforma per la Llengua i l'Associació Joan Manén, una entitat sense ànim de lucre dedicada a la recuperació i difusió del patrimoni musical català, col·laborem per oferir als socis descomptes del 50% en alguns dels concerts que organitzen en el 12è Cicle de concerts Els teus Clàssics.

Actualment, l'Associació Manén és una institució de referència en el seu àmbit i desenvolupa un treball sistemàtic d'investigació, ordenació i projecció de la música d'autors catalans del passat i del present a escala nacional i internacional.

El divendres 31 de març a les 19 h tindrà lloc a l'Ateneu Barcelonès el recital de veu i piano titulat "Set Cants", a càrrec de la soprano Elena Copons i el pianista David Malet.

"Set cants" és el títol del nou cicle de cançons que Miquel Oliu ha compost sobre poemes d'Antoni Clapés per encàrrec de l'Associació Joan Manén.

Com fan habitualment, en la difusió del nostre patrimoni musical, l'Associació aposta per la programació de música de compositors contemporanis i obres de nova creació connectades amb l'obra de compositors destacats del passat. En aquest concert en tindrem un bon exemple amb quatre cicles de cançons, inspirats en poemes de Clapés, Gabriel Ferrater i Josep Carner, de tres compositors actuals rellevants com són Miquel Oliu, Josep Maria Guix i Joan Magrané. A ells se'ls ha demanat que triessin amb quin compositor català del passat volen compartir programa, sigui per l'especial afinitat que senten per ell o bé perquè cal reivindicar-lo molt més. Ens han proposat Mompou, Morera i Serra.

Present i passat es donen la mà i els mateixos compositors ens ho comentaran durant el concert.

El preu de l'entrada per als socis de Plataforma per la Llengua és de 10 €.

Per poder beneficiar-vos del descompte, heu de fer una reserva al correu: difusio@joanmanen.cat. Les entrades es podran recollir mitja hora abans del concert al vestíbul de la Sala Oriol Bohigas de l'Ateneu Barcelonès (C. de la Canuda, 6).

Parteja