Nòvas ← d’Autras notícias

Presentem a Girona el llibre "Qui ha de salvar el català?", de Xavier Gual

La presentació, organitzada per l'ADAC - Plataforma per la Llengua Gironès, va comptar amb la presència de Xavier Gual i David Pagès, i va omplir la llibreria Les Voltes Educa de Girona

Dimarts passat, 14 de febrer la llibreria Les Voltes de Girona es va omplir de gent amb motiu de la presentació de Qui ha de salvar el català?, un llibre escrit pel professor d'institut Xavier Gual. La presentació va comptar amb la presència de l'autor, que va estar acompanyat per l'escriptor gironí David Pagès.

La conversa entre tots dos va girar, com el llibre, al voltant de les dificultats a què s'enfronta la llengua catalana, sobretot als instituts, i tots dos van coincidir a assenyalar que els polítics comencen a prendre's la qüestió de manera seriosa.

La presentació forma part de les activitats de sensibilització sobre la situació d'emergència lingüística que organitza l'ADAC-Plataforma per la Llengua Gironès, i ha comptat amb la col·laboració de la mateixa llibreria Les Voltes Educa de Girona i Eumo Editorial. Els darrers  mesos, l'ADAC-Plataforma per la Llengua Gironès s'havia centrat en la promoció de l'ús del català en el comerç de proximitat a través de la campanya "Digues Bon dia!".

Parteja