Nòvas ← d’Autras notícias

20% de descompte en l’obra Golfus de Roma, al Teatre Condal

Plataforma per la Llengua i el Teatre Condal col·laboren un cop més en un acord promocional. Formar part de la nostra entitat té avantatges: gaudir d'una promoció amb el descompte d'un 20% per anar a veure l'obra Golfus de Roma.*

Fins el 8 de gener del 2023, els socis de l'ONG del català i els seus acompanyants tenen l'ocasió d'anar a veure aquest espectacle musical en català. Basada molt lliurement en les comèdies de Plauto, els seus autors creen el vehicle perfecte perquè totes les escenes més esbojarrades i les situacions més desbaratades es barregin amb grans cançons i números musicals.

Pseudolus, un esclau irreverent, intenta aconseguir la llibertat ajudant a Eros, el fill del seu amo, a guanyar-se l'amor de Phília. Però hi ha un problema o dos: Phília pertany a M. Lycus que l'ha venuda al general Miles Gloriosus. I ningú està disposat a renunciar a ella.

Per poder aconseguir el descompte, els socis de Plataforma per la Llengua podeu enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'Àrea d'Atenció al Soci, i us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia. Un cop aconseguit el codi, cliqueu al següent enllaç: https://www2.promentrada.com/promentrada_vip/ca_ES/entradas/evento/22979. Aquest codi s'haurà d'introduir i validar després de seleccionar la localitat de l'entrada.

Esperem que us agradi!

*El 20 % de descompte s'aplicarà únicament a les funcions dels divendres i dissabtes a les 21 h. Aquest descompte no és vàlid per a les funcions del dia 31 de desembre de 2022 ni les funcions del dia 06 de gener de 2023.

Parteja