Nòvas ← d’Autras notícias

20 % de descompte per a l’obra "Dirrrty Boys" al Teatre Akadèmia

Teatre Akadèmia ofereix un descompte del 20% en les entrades per a l'obra Dirrrty Boys, de Gerard Guix, als socis de la Plataforma per la Llengua.

Suposem que dos amics fan una malifeta molt gran quan són petits. Ara suposem que, ja d'adults, les conseqüències els acompanyen en forma de remordiments i de culpa, i això els altera la vida, els la modifica i la condiciona. A un d'ells, aparentment, les coses li van prou bé tenint en compte el pes que porta sobre l'esquena. A l'altre les coses li van malament, però no tan malament com voldria molta gent que creu que es mereix un futur pitjor pel que ha fet en un passat, que no és una malifeta, sinó un acte terrible amb seqüeles devastadores.

Aquesta és la història d'en Jon i en Robert, dos nens de deu anys que, un dia de febrer del 1993, fan una malifeta de tal abast que, a partir d'aquell moment, ja no poden avançar, atrapats donant voltes sobre el seu passat, en un bucle infinit, una vegada i una altra, tornant sempre a la casella de sortida.

Si us ve de gust gaudir d'un espectacle entretingut en família, no deixeu escapar aquesta oportunitat! Les funcions són del 22 de setembre al 16 d'octubre.

Per poder aconseguir el descompte només cal que envieu un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat o bé que truqueu al 93 321 18 03 i demaneu per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us indicarem els passos a seguir per beneficiar-vos-en.

Parteja