Nòvas ← d’Autras notícias

Èxit d’assistència a l’acte de presentació del llibre “Kodawari. Devoció per l’art”

El Jardí de l'Ateneu Igualadí va penjar el dijous 25 de març el cartell d'aforament complet durant l'acte de presentació de "Kodawari. Devoció per l'art". El llibre, que combina els haikus de Montserrat Altarriba i les il·lustracions de Carme Freixes, va rebre la benvinguda d'una quarantena de veïns i veïnes de la ciutat, que van ocupar totes les cadires disponibles de l'Ateneu Igualadí per escoltar l'autora recitar poemes curts i gaudir de la cultura i la lectura en temps de pandèmia.

Durant l'acte, Altarriba va llegir alguns dels poemes curts recollits al llibre i Freixes va fer una demostració en directe de la tècnica d'il·lustració senzilla i minimalista en un sol traç, que ha emprat per crear les imatges que els acompanyen. L'acte també va comptar amb la interpretació en directe de música tradicional japonesa.

A part de l'APLEC i la Plataforma per la Llengua Igualada, també van participar en l'acte l'Ateneu Igualadí, l'Associació Cultural Galàxia, la llibreria Llegim? i Cultura Igualada. La presentació es va dur a terme respectant totes les mesures de seguretat establertes per les autoritats sanitàries.

Parteja