Nòvas ← d’Autras notícias

El proper 14 de novembre, VIII Torneig de Scrabble del Maresme

Un any més, la Plataforma per la Llengua organitza, juntament amb la Federació Internacional de Scrabble en català i el Casal d'Alella, la vuitena edició del tradicional torneig

La territorial del Maresme de la Plataforma per la Llengua, el Casal d'Alella i la Federació Internacional de Scrabble en català organitzaran, per vuitè any consecutiu, el torneig itinerant i comarcal de Scrabble en català del Maresme, que enguany se celebrarà a la ciutat d'Alella.

La competició tindrà lloc al Casal d'Alella (c/ Santa Madrona, 10) el dissabte 14 de novembre a partir de les 16 h i hi haurà diferents premis: per als tres primers classificats, per a la millor jugada amb la l·l, per a l'Scrabble amb més puntuació i per al millor jugador del Maresme. La participació al torneig és gratuïta.

Si vols participar-hi, omple el formulari d'inscripció

En aquest torneig, els organitzadors tenim com a primera prioritat garantir les condicions de seguretat sanitària de tots els assistents i, per aquest motiu, es portaran a terme les següents mesures:

1. Només podrà entrar al recinte qui s'hagi inscrit al formulari d'inscripció. En aquest formulari es recolliran les dades dels participants (nom, cognoms, telèfon i correu electrònic) per tal d'avisar en cas que sigui necessari.
  2. Aquelles persones que presentin símptomes de la Covid-19 o que hagin estat en contacte directe amb algú amb símptomes no podran accedir al torneig.
  3. Tots els participants s'han de comprometre a avisar l'organització en cas de fer-se un test i donar positiu durant la setmana següent.
  4. Es reduirà l'aforament del torneig al 50% de la capacitat de la sala.
  5. No s'oferirà ni menjar ni beure.
  6. Es prendrà la temperatura a tots els assistents a l'acte i no es permetrà l'entrada a aquelles persones que la tinguin superior a 37,5º.
  7. Es proporcionarà gel hidroalcohòlic als participants (un per cada taula), que s'haurà d'utilitzar abans de tocar les fitxes de l'Scrabble. També es portaran guants per als participants.
  8. Les taules de joc seran col·locades garantint la distància de seguretat.
  9. L'ús de la màscara serà obligatori en tot moment i per a tots els assistents.

Us hi esperem!

Parteja