Nòvas ← d’Autras notícias

Celebrem la Diada defensant el català!

La Plataforma per la Llengua ha celebrat l'Onze de Setembre amb ofrenes florals arreu del territori.

La Plataforma per la Llengua ha fet aquest divendres, 11 de setembre, la tradicional ofrena al monument de Rafael de Casanova a Barcelona. A causa de les restriccions actuals, la representació de l'entitat ha estat mínima i encapçalada pel president, Òscar Escuder.

Enguany, amb excepcionalitat, l'ONG del catlà no ha estat al carrer amb les paradetes al Fossar de les Moreres o a l'Avinguda Lluís Companys de Barcelona i a altres punts de Catalunya, però sí que ha participat, amb els voluntaris actius dels nuclis territorials, en els actes oficials de celebració de la Diada, tot respectant les mesures de seguretat i els protocols establerts, per poder viure una celebració responsable i d'acord amb el moment que estem vivint.

Les ofrenes florals en què ha participat la Plataforma per la Llengua seran a les següents localitats:

• Barcelona: al monument de Rafael de Casanova a les 11 h
  • Esparreguera: a la plaça del Centre a les 11 h (ofrena de l'Ajuntament) i a les 11 h a la plaça de la Pagesia (ofrena de les entitats)
  • Molins de Rei: a la plaça del Palau a les 10 h
  • Sitges: a l'Ajuntament de Sitges a les 13 h
  • Lleida: al carrer dels Cavallers, 15 a les 10.30 h
  • Arenys de Mar: al pati del Centre Cultural Calisay a les 11.30 h
  • Sant Feliu de Guíxols: al Cementiri Municipal a les 10 h
  • Mataró: al monument a Rafael de Casanova a les 10.40 h (conjunta amb totes les entitats de la ciutat)

Celebrem la Diada amb responsabilitat i recordant que la llengua és un dels valors culturals més importants de Catalunya i que continuem treballant amb el suport de socis, voluntaris i activistes perquè el català sigui la llengua de cohesió social del país.

Parteja