Nòvas ← d’Autras notícias

Josep Maria López Llaví, membre d’honor de l’Acadèmia del Cinema Català

L'Acadèmia del Cinema Català reconeix la trajectòria cultural de l'activista i crític de cinema Josep Maria López Llaví, membre del Consell Consultiu de la Plataforma per la Llengua, que durant molts anys ha format part de la Junta Executiva de l'entitat

Aquest vespre a les 19 h, al Born Centre de Cultura i Memòria, l'Acadèmia del Cinema Català ret homenatge a referents cinematogràfics del nostre país, que passaran a ser membres d'honor de l'Acadèmia.

L'acte, conduït per Aina Clotet, reconeixerà, entre altres personalitats, la trajectòria cívica i professional de Josep Maria López Llaví (Barcelona, 1941), qui va ser president de la Federació Catalana de Cineclubs i membre de la Junta Executiva de l'ONG del català. Actualment, i després d'una llarga trajectòria a favor del català, López Llaví forma part del Consell Consultiu de la Plataforma per la Llengua.

A més de Josep Maria López Llaví, a l'acte d'avui l'Acadèmia també reconeixerà la tasca de Jordi Amorós, Carlos Benpar, CineBaix, Teresa Font i Serena Vergano.

Parteja