Nòvas ← d’Autras notícias

Gaudeix d’una experiència solidària amb Fent País

La Plataforma per la Llengua col·labora amb la cooperativa Fent País, tot donant suport a una nova iniciativa anomenada Recompensem els sanitaris.

La campanya solidària impulsada per Fent País i FemTurisme.cat vol recompensar el gran esforç del personal sanitari. Entra i fes un cop d'ull al projecte: www.recompensemelssanitaris.cat.

Com pots participar-hi?

Es tracta de fer una aportació comprant experiències, però amb una peculiaritat. Tu gaudeixes l'experiència, però els col·laboradors (la casa rural, el restaurant, el celler, l'empresa de l'activitat...) cedeixen gratuïtament l'import que tu has pagat. La recaptació es converteix en vals moneder de  per al personal sanitari que podrà, gratuïtament, gaudir de l'experiència que escullin.

D'aquesta manera també es vol donar un cop de mà a reactivar el comerç local, l'oci i el turisme de proximitat. Val a dir que les empreses adherides a la xarxa de Fent País tenen en compte el respecte per la llengua i la cuiden.

Consulta totes les experiències disponibles clicant aquí. T'animes a col·laborar-hi?

Sobre Fent País

Fent País és una cooperativa lingüísticament responsable que es dedica a l'oci i al turisme del territori. El seu projecte consisteix a oferir experiències locals i autèntiques gràcies a la xarxa de petites empreses catalanes.

Parteja