Nòvas ← d’Autras notícias

Rètols normalitzats al terme municipal de Castelló

Les gestions de la Plataforma per la Llengua aconsegueixen un bon resultat

Gràcies a un dels nostres socis, la Plataforma per la Llengua va sol·licitar a l'Ajuntament de Castelló de la Plana la retolació en valencià i la correcció d'alguns senyals instal·lats al terme municipal. Un dels rètols era en castellà, amb el text «Camino La Huerta», que és un topònim inexistent, i això, a més, contradeia l'oficialitat del valencià en la toponímia, tal com recull el Reglament municipal de normalització. A més, dos senyals tenien faltes d'ortografia, «Camí d'Orta» i «Camí de la Obra».

Els rètols estaven situats a l'encreuament de la carretera CV-149 (Castelló-Benicàssim), i vora les ermites de Sant Roc de Canet i de Sant Francesc de la Font.

Ara ens congratulem de constatar que l'Ajuntament de Castelló, atenent la reclamació de la Plataforma per la Llengua, ha fet instal·lar nous senyals normalitzats i correctes. Des de l'ONG del valencià valorem els canvis positivament com un èxit per a tota la societat.

Parteja