Nòvas ← d’Autras notícias

Manifest de la Plataforma per la Llengua amb motiu del 25 d'abril

La celebració enguany del 25 d'Abril, dia de les llibertats nacionals del País Valencià, serà molt diferent de l'habitual. Però, per confinats que estiguem a les cases respectives, la nostra reivindicació en favor de la llengua pròpia no ha de ser per això menys ferma, tot el contrari. I des de la Plataforma per la Llengua això ho tenim clarament assumit.

Si el 2020 fos un any «sanitàriament normal», el mateix dia 25 d'abril, que a més enguany és dissabte, estaríem manifestant-nos pels carrers de València, en la convocatòria unitària habitual, i per part de la Plataforma per la Llengua hauríem desplegat una pancarta que diria «Reciprocitat televisiva i igualtat lingüística». Doncs bé, feu-vos compte que ja hem desplegat aquesta pancarta i que us convidem a totes les persones que estigueu d'acord a sumar-vos-hi per a venir darrere nostre. En aquest cas, ho haureu de fer des de casa, però no per això la vostra «presència» serà menys necessària ni menys efectiva.

Recordeu, aquest 25 d'Abril del 2020, les persones estem confinades, però els nostres drets lingüístics i nacionals, no. Per aquest motiu, aquest dissabte, vos animem a publicar aquesta imatge a les vostres xarxes socials amb les etiquetes #DesconfinaElValencià, #25dabril i #CuidemLaCultura

Amb o sense confinament, la nostra llengua i els nostres drets com a poble no poden ser marginats. Adheriu-vos a la convocatòria i feu-la extensiva per tots els mitjans que teniu disponibles als vostres familiars, amistats i contactes de tota mena.

Parteja