Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua posposa els actes previstos aquest mes de març

L'entitat pren mesures per tal de protegir els treballadors, els voluntaris i els assistents als actes de possibles riscos.

Tenint en compte les indicacions de seguretat i salut pública que han dictat les autoritats arran de l'epidèmia del coronovirus (Covid-19), la Plataforma per la Llengua ha suspès els actes presencials i les reunions i trobades previstes almenys fins al proper 30 de març.

L'equip tècnic de l'entitat treballarà, majoritàriament, de manera remota per continuar els projectes i les tasques que està desenvolupant d'una manera més segura per a tothom. L'entitat ha pres mesures socialment responsables per protegir els treballadors, els voluntaris i els assistents als actes de possibles riscos i evitar que es propagui el virus.

Tot i això, la voluntat és la de mantenir el ritme de treball de la millor manera possible. Demanem a aquelles persones que es volen posar en contacte amb l'ONG que evitin fer-ho de forma presencial i prioritzin els canals electrònics, com el correu o les xarxes socials.

Instem a seguir les mesures que recomanen les autoritats per prevenir al màxim i contenir la propagació del virus.

Parteja