Nòvas ← d’Autras notícias

Més de 5.000 participacions per decidir el guanyador dels VII Premis Martí Gasull i Roig

La Plataforma per la Llengua ha tancat les votacions dels finalistes dels Premis Martí Gasull i Roig amb 5.008 vots.

El pròxim dilluns 17 de febrer coneixerem l'entitat guanyadora en l'acte de lliurament dels Premis, que se celebrarà al Teatre Poliorama de Barcelona

La Llibreria Catalana de Perpinyà, Amical Wikimedia i Gaming.cat són els tres finalistes dels VII Premis Martí Gasull i Roig. Després de tres setmanes amb les votacions obertes a tothom, l'ONG del català ha tancat el formulari, que ha tingut una participació final de 5.008 persones.

El proper 17 de febrer, a les 19.30 h, al Teatre Poliorama de Barcelona, es lliurarà el guardó al finalista que més vots hagi obtingut. A més a més, la Plataforma per la Llengua també donarà el Premi Especial del Jurat a Teresa Casals per la seva fermesa, constància i valentia en defensa del model d'escola catalana.

Encara hi ha temps per sol·licitar les entrades i poder assistir a l'acte. Es pot fer a través d'aquest formulari.

Els premis fan homenatge a la figura de Martí Gasull, fundador de la Plataforma per la Llengua i activista lingüístic. Va ser un activista per la llengua catalana i un dels fundadors i principal impulsor de la Plataforma per la Llengua, que es va fundar el 1993. Durant gairebé 19 anys va ser l'ànima ideològica i de dinamització de l'entitat i una de les seves cares més visibles, un període en el qual l'entitat es va professionalitzar, va fer un salt endavant en projecció i creixement i va reinventar el seu discurs.

Parteja