Nòvas ← d’Autras notícias

Presentació de candidatures per a les eleccions de l’Executiva el pròxim 22 de febrer

El termini per presentar les candidatures a les eleccions de l'Executiva de la Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer ha finalitzat amb una única candidatura, correcta i validada: Horitzó Llengua Normal, encapçalada per Òscar Escuder.

La candidatura Horitzó Llengua Normal està formada per les persones següents:

• President: Òscar Escuder i de la Torre
  • Tresorer: Marcel Padrós i Perejoan
  • Vocal: Toni Royo i Pérez
  • Vocal: Daniel Mundet i Cerdan
  • Vocal: Rosa Monforte i Solà
  • Vocal: Ivan Solivellas i Ugena
  • Vocal: David Poudevida i Vives
  • Vocal: Diego Sola Garcia
  • Vocal: Josep-Anton Fernàndez i Montolí
  • Vocal: Roger Torrents i Serra
  • Vocal: Carles Solà i Serra

Segons els estatuts de l'entitat, l'elecció dels membres de l'Executiva es fa per votació de l'Assemblea General per un mandat de quatre anys, i poden ser reelegits. La renovació dels membres de l'Executiva es fa per meitats cada dos anys. L'Executiva està integrada per 26 persones o entitats sòcies, que inclouen representants de les delegacions territorials i autonòmiques.

L'Assemblea General de Socis tindrà lloc el proper dissabte 22 de febrer, a les 10:00 h, a la Sala de Graus Albert Calsamiglia del Campus Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra (Carrer Ramon Trias Fargas, 25-27).

Per a assistir a l'Assemblea, podeu confirmar la vostra assistència abans del 18 de febrer a través d'aquest formulari.

Parteja