Nòvas ← d’Autras notícias

Celebra el Nadal amb el Cava per la Llengua

Aquestes festes es podrà brindar amb cava i, alhora, brindar pel català. La Plataforma per la Llengua, Bodegues Sumarroca i Supermercats Bonpreu Esclat es tornen a unir per una iniciativa solidària que té com a objectiu promoure el català.

Si vols celebrar el Nadal amb nosaltres, pots aconseguir el Cava per la Llengua a qualsevol dels supermercats de Bonpreu i Esclat per un preu de 7,93 euros l'ampolla. A més a més, des d'ara i fins el 7 de gener pots aconseguir la segona unitat amb un 50% de descompte!

Una part dels beneficis recaptats amb la venda del cava es destinarà a les campanyes de foment i promoció del català de la Plataforma per la Llengua.

Des d'un punt de vista gastronòmic, el cava està avalat per l'experiència de les caves Sumarroca. És un cava brut reserva amb les varietats de raïm macabeu, xarel·lo, parellada i chardonnay, amb una criança d'entre 20 i 30 mesos. El disseny de l'etiqueta del Cava per la Llengua està feta a partir d'una obra de Perejaume. Es tracta d'una al·legoria sobre la llengua feta a partir de la forma del Turó de l'Home.

Parteja