Nòvas ← d’Autras notícias

Sorteig d’entrades per l’obra La plaça del Diamant, al teatre Poliorama

Vols anar al teatre de franc? Sortegem 3 entrades dobles per a la funció del dissabte 26 d'octubre a les 20:30h de La Plaça del Diamant, al Teatre Poliorama.

Amb el rerefons de l'arribada de la República i de la Guerra Civil, l'obra se centra en el personatge de Natàlia, la Colometa, una dona jove que representa a tots els que van haver de viure aquest període de la història especialment cruel. A mesura que avança l'obra, l'espectador anirà descobrint la resignació d'aquesta dona davant la realitat que li ha tocat viure. Sens dubte, una visió fresca, emocionant, colpidora i alhora trepidant.

Com pots participar en el sorteig?

Si no vols deixar escapar aquesta oportunitat, només has de seguir les bases del nostre concurs a Instagram:

1.         Ser seguidor/a de @plataformaperlallengua

2.         Ser seguidor/a de @teatrepoliorama

3.         Clicar m'agrada a la publicació de la Plataforma per la Llengua

4.         Etiquetar la persona amb qui voldries anar a veure l'obra. Important: només s'admet una participació per usuari.

La participació s'obre avui, dilluns 7 d'octubre, i es tancarà dijous 10 d'octubre a les 23.59 h. Durant el divendres, 11 d'octubre, s'anunciaran els guanyadors.

Molta sort!

Parteja