Nòvas ← d’Autras notícias

Un centenar de persones participen en el Dinar per la Llengua a Castelló

L'1 de juny, a la plaça d'Isabel la Catòlica de Castelló, es va celebrar un Dinar per la Llengua per commemorar els 25 anys de la Plataforma per la Llengua.

La plaça d'Isabel la Catòlica de Castelló, popularment coneguda com la plaça de l'Ereta, va ser l'escenari del tercer dinar organitzat per la Plataforma per la Llengua a fi de commemorar els 25 primers anys d'existència de l'entitat. L'acte gaudí amb l'actuació de la Conlloga Muixeranga de Castelló, que va oferir les figures de tres senietes simultànies, una torre, dues figueres, un pilotó i, al final, un retaule.

Un centenar de persones van participar en aquest primer dinar per celebrar els 25 anys de l'entitat al País Valencià. Dissabte vinent, 8 de juny, celebrarem una segona trobada a València. Van ser presents a l'acte de Castelló representants polítics del PSPV-PSOE, entre els quals el diputat Germà Renau, la senadora Anna Edo, Sol Sorribes, que és secretària de política lingüística en l'Executiva Provincial, i Àngels Máñez, de l'Executiva del PSPV-PSOE de Castelló. Assistiren a la celebració persones sòcies, simpatitzants i membres del voluntariat de l'ONG del valencià a les comarques de Castelló.

La Plataforma per la Llengua fa ja 25 anys que treballa per la defensa del valencià, del català de tots, com va dir l'escriptor i mestre Enric Valor. L'objectiu de l'entitat és organitzar activitats a fi que, cada dia més, el valencià siga la llengua comuna i de cohesió social.

Parteja