Nòvas ← d’Autras notícias

Still Morris al Peter Rock Club de València el divendres 10 de maig

Si ets soci o simpatitzant de la Plataforma per la Llengua, podràs disfrutar d'un 50% de descompte en el preu de l'entrada del pròxim concert de Still Morris.

El divendres 10 de maig, a les 23.00 h, el Peter Rock Club de València (c. de Quart, 26) obrirà les portes al concert de Still Morris.  Els associats i simpatitzants de l'ONG del català tindreu l'oportunitat de veure'l en directe i a un preu especial de 5 € l'entrada, preu que seria de 10€ sense el descompte.

Still Morris ens mostrarà el seu treball discogràfic en català anomenat Accés obert, en què l'artista reflecteix amb lletres el seu jo més íntim, autèntic i emocional. Un àlbum amb onze temes de rock clàssic compostos per ell mateix i Tolo Servera, que va ser el seu productor i amb qui ha trobat el so que buscava. T'animes a escoltar-lo en directe?

Per a aconseguir el descompte, els socis i simpatitzants de la Plataforma per la Llengua només heu d'enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat, des d'on us faran la reserva d'entrades. En el correu heu d'indicar el vostre nom, cognoms i DNI. El pagament i la recollida de les entrades es farà una hora abans del concert a la taquilla del Peter Rock Club.

A més, sortejarem 5 CD de l'artista entre els que opten a la promoció.  La participació és fins el divendres 3 de maig a les 14.00 h. El divendres 3 de maig mateix donarem a conèixer les persones guanyadores dels CD. Molta sort!

Parteja