Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua presenta el projecte “Amb tot el dret del món” en la Fira del llibre de València

El diumenge 5 de maig, a les 11.00h, tindrà lloc la presentació del llibret Amb tot el dret del món en l'Espai d'Autors I.

L'acte, conduït per Francesc Marco, comptarà amb la participació de Vanessa Campos, Vicent Marco i Gemma Sanginés, autors del llibre.

Diumenge 5 de maig, a les 11.00h, la Plataforma per la Llengua presentarà el llibret Amb tot el dret del món. Sis experiències lingüístiques per a viure plenament en valencià en l'Espai d'Autors I de la Fira del Llibre de València. El text és una obra col·lectiva en què diferents professionals han col·laborat amb l'ONG del valencià per a explicar les seues vivències relacionades amb la llengua. L'escrit està emmarcat en una campanya per a defendre els drets lingüístics que compta també amb una pàgina web del mateix nom: www.ambtoteldretdelmon.org i que va ser presentada recentment en la Facultat de Dret de la Universitat de València.

En el cas de la presentació de maig, el conductor de l'acte serà el membre de l'Executiva de l'entitat Francesc Marco. Marco s'ocuparà de presentar els autors participants i de moderar un debat entre ells. Així, els assistents podran escoltar el periodista Vicent Marco -autor dels llibres De categoria i De molta categoria i vinculat durant anys a l'àrea de comunicació del VCF i el Pamesa- l'economista Vanessa Campos -estudiosa de l'economia valenciana i internacional des del model de l'economia del bé comú i autora del llibre Caixa Popular. Un model de banca cooperativa social i diferent- i la psicòloga Gemma Sanginés -autora del llibre Sortir de l'armari lingüístic i ànima dels Tallers d'Espai Lingüístic Personal.

La presentació tancarà les activitats que la Plataforma per la Llengua realitza en el marc de la setmana del llibre que se celebra en primavera i que comptarà també amb el repartiment d'auques, junt amb el diari Levante del 2 de maig, dedicades a Sant Vicent Ferrer, escriptor de l'any per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Parteja