Nòvas ← d’Autras notícias

Col·laboreu amb la Plataforma per la Llengua Tarragonès!

Des de la seva creació, el 6 d'octubre del 2007, la Plataforma per la Llengua Tarragonès ha estat treballant en nombrosos projectes:

1. Estem treballant per tal de fer complir la llei de política lingüística a més de 100 establiments (entre restaurants, bars i comerços).Intentem que prop d'una trentena de discoteques i bars musicals incorporin cançons en català per tal que els joves puguin divertir-se plenament en la nostra llengua.

2. Col·laborem i donem suport a iniciatives que promouen l'acollida lingüística dels nouvinguts, com ara cursos de català i parelles lingüístiques.
  3. Properament ens agradaria incidir en els dos complexos-multisales de cinema de la ciutat de Tarragona per tal d'exigir més presència de cinema en català.

Com podeu imaginar-vos, aquestes campanyes necessiten molta feina, sobretot en el seu seguiment. Per això, i essent conscients que hi ha un bon grapat d'internautes al Tarragonès, ens agradaria que ens ajudéssiu a millorar les nostres activitats. Si aneu pel carrer i trobeu establiments amb rètols que no compleixen la llei, si veieu que en algun bar els preus de les begudes no hi són com a mínim en la nostra llengua, o les cartes dels restaurants... entre tots, podem fer molt!

Per qualsevol cosa, envieu-nos un correu electrònic a pltarragones@plataforma-llengua.cat!

Parteja