Nòvas ← d’Autras notícias

Guies.cat t’ensenya el món en català!

Ja has començat a planificar les vacances de setmana santa o d'estiu? O potser ets de fer una escapada de cap de setmana? Aquesta és la teva oportunitat: turisteja amb Guies.cat!

La Plataforma per la Llengua col·labora amb Guies.cat per oferir als socis de l'ONG del català un descompte del 10 % en els itineraris que organitzen.

Guies.cat és la primera plataforma de guies turístics en català arreu del món. No només compten amb guies en català, sinó que fomenten moltes de les activitats que els casals i les entitats catalanes organitzen i creen fora del territori.

Si vols gaudir d'una manera diferent de viatjar i fer-ho en català, entra a la seva pàgina web i fes un cop d'ull als itineraris que ofereixen. Actualment l'equip de guies en català està present a les principals ciutats d'Europa com París, Londres, Praga, Florència, Roma, Berlín... però també es troben en ciutats com Tòquio, Nova York, Riviera Maya o Senegal. Disposen de més de 50 rutes, circuits, itineraris i excursions únics i 100 % en català. No ho deixis escapar!

Per poder gaudir de la promoció els socis de la Plataforma per la Llengua heu d'enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la reserva online de l'itinerari.

Parteja