Nòvas ← d’Autras notícias

Gaudeix de descomptes en el Tradicionàrius-Festival Folk Internacional

La Plataforma per la Llengua i el Centre Artesà Tradicionàrius estem de 25è aniversari. I quina millor manera hi ha de celebrar-ho que renovant un any més l'acord de col·laboració. Aquest recull avantatges per als socis de l'ONG del català en la compra d'entrades d'espectacles i activitats culturals en la nostra llengua.

El Festival Folk Internacional enguany se celebra des de l'11 de gener fins al 12 d'abril, i compta amb una programació àmplia i diversa de propostes de tota mena relacionades amb tots els vessants de la música folk, tradicional i d'arrel. Més de 70 grups i artistes, homenatges, tallers, exposicions, presentacions i cicles temàtics participen en la 32a edició del festival organitzat pel Centre Artesà Tradicionàrius.

Si ets soci de la Plataforma per la Llengua, des d'avui i fins al 12 d'abril podràs gaudir de descomptes per a tu i un acompanyant en el preu de les entrades als concerts que trobaràs en aquesta selecció

Per poder gaudir dels descomptes, els socis de la Plataforma per la Llengua podeu fer dues coses:

1) Enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia. Un cop aconseguit el codi, s'ha d'accedir al següent enllaç: http://entradium.com/ca/ (aquest cop, com a novetat, sense despeses de gestió), introduir-lo i validar la compra.

2) Presentar a taquilla el carnet de soci de l'ONG del català, i us aplicaran el descompte pertinent. El mateix dia del concert et donaran les entrades.

*Els concerts tenen aforament limitat.

Parteja