Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua impulsa tallers de creació de mems en català a Ciutat Meridiana

Durant els dies 17, 18 i 19 de desembre a l'Institut Pablo Picasso Ruiz de Ciutat Meridiana es van portar a terme els tallers de creació de mems en català impulsats per la Plataforma per la Llengua i adreçats als alumnes de segon d'ESO.

Més de 60 alumnes de segon d'ESO van participar i gaudir del taller de mems en català durant els tres dies. Els tallers van servir perquè els alumnes poguessin reflexionar sobre l'ús del català a Internet i se'ls va donar les eines necessàries perquè poguessin crear els seus propis mems en català. Van crear-ne en total més de 100. El contingut i la dinamització d'aquesta activitat han estat dissenyats per Tasca Projectes d'Animació Sociocultural.

Aquest taller educatiu s'emmarca en el Pla Integral Lingüístic a Ciutat Meridiana, que pretén fomentar el català a les àrees amb més necessitats i cohesionar-les socialment a través de l'ús de la llengua catalana com a eina d'integració social.

Parteja