Nòvas ← d’Autras notícias

El raper Nel·lo C. acosta el rap en català als joves

El Casal Concòrdia, entitat adherida a Poble-sec per a tothom, i Eicascantic van acollir els tallers de rap en català del raper sabadellenc, en els quals van participar joves d'entre 16 i 19 anys

Els passats dimecres 5, dilluns 10, dimarts 11 i dimecres 12 de desembre, Casal Concòrdia del Poble-sec per a tothom i Eicascantic van acollir els tallers de rap en català del cantant Nel·lo C., en què els joves van practicar durant quatre sessions aquest gènere en català.

El raper Nel·lo C. acosta el gènere del rap als instituts a través d'aquests tallers amb un missatge integrador i de foment de la diversitat, tot utilitzant el català en la seva música com a eina de cohesió social. A l'inici de les sessions, el raper projecta alguns dels seus videoclips per tal que els alumnes vegin exemples de les seves cançons de rap i connectin amb ell. Després, per grups, preparen rimes en català sobre diversos temes que al final del taller canten sobre una base de rap.

Els tallers de rap són una activitat que porta a terme la Plataforma per la Llengua per tal de fomentar l'ús del català com a eina de cohesió social. A més, aquesta activitat permet als joves desenvolupar la seva creativitat, l'art de la improvisació i el sentit del ritme.

Parteja